pinterest
-30% Decorațiuni, aplică în coș codul
XMAS30

Dreptul de retragere

Descarca formular de retragere

Politica noastră privind returnările și rambursările

Toate articolele comercializate de noi beneficiază de o garanție. În cazul în care identificați vreun defect de fabricație sau daune cauzate de transport, vă asigurăm că vom rezolva problema. Vom comanda piese de schimb în cadrul garanției, de a vă înlocui produsul cu unul nou sau de a vă restitui integral suma plătită. Pentru a facilita procesul de soluționare, vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale defectelor sau daunelor produsului prin e-mail. Acest demers simplifică identificarea și rezolvarea problemelor, accelerând astfel procesul. Toate informațiile legate de garanție pot fi obținute la numărul de telefon 0374-34 71 71 sau pe adresa de email [email protected].

Instrucţiuni privind retrnarea produselor

Aveţi dreptul de a vă retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la livrare, în condițiile prevzăute de legislația în vigoare.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor, respectiv, a ultimului bun, în cazul în care ați comandat mai multe bunuri și se livrează separat, sau de la ziua în care intrați în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui bun care constă din mai multe loturi sau piese.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi, contactând SC LARIX MOBILA SRL, la dresa: Reghin, strada Gurghiului nr 69, jud Mureș, prin email la [email protected], sau prin  telefon la numarul 0374-34 71 71, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage dintr-un contract încheiat cu Naturlich, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie, fiind valabile alte modalități de informare neechivoce.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii

Dacă vă retrageţi din contract, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră pentru bunul returnat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare, în măsura permisa de legislația in vigoare; daca ati achitat in numerar la un transportator extern, returnarea se poate face numai prin virament bancar, transportatorii avand doar mandat de a incasa in cont colector, nu de a verifica starea  bunurilor. In orice caz, nu vă vom percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Atenție, putem amâna rambursarea, până la data la care primim înapoi bunurile, pentru a verifica eventualele deteriorări sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi bunurile la un repreznetat Naturlich care poate atesta primirea integrala a bunurilor returnate.

Modalitate retur bunuri

După ce ne informați despre opțiunea dvs, Naturlich verifică îndeplinirea condițiilor legale (de ex. Cu privire la încadrarea în termen, bunurile să nu fie exceptate de la retur,etc) și confirmă primirea solicitării. Daca produsele sunt complexe, vă vom contacta pentru asistarea la retur, dacă este cazul. Daca condițiile de retur nu sunt îndeplinite vă vom anunța cât mai curând posibil, indicînd și motivul.
Dacă sunt îndeplinite condițiile de retur, expediaţi bunurile prin servicu de posta/curierat sau înmânaţi-le direct nouă, la adresa Reghin, strada Gurghiului nr 65, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. 
Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. 
Nu se consideră returnat un bun expediat la altă adresă, sau la un alt comerciant sau după expirarea periodei de 14 zile. Dacă nu trimiteți cel putin dovada expedierii produselor în termen de 14 de zile de la notificarea retragerii,  Naturlich are dreptul să refuze primirea produselor si rambursarea prețului.

Cost retur

Va trebui să suportaţi costul direct al returnării bunurilor. Dacă bunurile nu pot fi returnate prin serviciul de poștă/curierat, ci necesita transport specialziat, Naturlich va putea programa acest transport, caz in care va trebui să suportaţi costul direct al returnării bunurilor, de cel mult 50 lei/km, calculat pentru distanta de la adresa dvs. Pana la Reghin, strada Gurghiului 65.

Diminuare valoare bun

Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării bunurilor. Naturlich va putea evalua gradul de deterioare a unui bun returnat ținând cont de criterii obiective: aspect bun, funcționalitate, posibilitate de recomercializare, stabilind gradul de diminuare  avalorii. Dacă produsul a fost modificat, alterat, deteriorat  produsul este in categoria bunurilor exceptate de la retur.
ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura mai mari decat cele rezultate din manipulare normala, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  NATURLICH  are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, aferent acestor defecte, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

Excepții

Dacă in  urma asamblarii si folosirii produsului, acesta nu mai poate dezasamblat si repus in situatia anterioara fara stricaciuni, dacă a fost lipit, sudat, imbinat, scurtat, tăiat, astfel încât orice dezasamblare lasa urme) produsul este exceptat de la retur. 
Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):
a. Produsele executate dupa specificatiile consumatorului; - orice bunuri care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;
b. Produsele distinct personalizate pentru consumator;
c. Produsele care, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
d. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (saltele, prosoape, toppere, lenjerii);
e. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Sfaturi pentru retur

In vederea pregatirii transportului de retur și evitării deteriorării inutile, vă sfătuim să ambalați bunul astfel încît să fie suficient protejat pe durata transportului, riscul deteriorarii produsului revenind Naturlich numai după ce preia bunul de la transportator/client daca face Naturlich transportul. Nu este obligatorie păstrarea sau refolosirea ambalajului original. 
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:
Sa returneze produsele ambalate corespunzator si fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre Naturlich decizia sa de retur.
Sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor (dezasmblare, ambalare corespunzatoare, transport la adresa indicata de Naturlich).
Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, dincolo de ce este normal pentru folosirea sau testarea bunului,  in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre Naturlich la receptie.
Sa transmita catre Naturlich si  fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Naturlich! are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, taxa nu mai mica e 10% din valoarea produsului.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. 
Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.
Produs adăugat la lista favorite
group_work